Just another WordPress.com site

VF???

kommer ni ihåg när man va liten och skrev <marquee> i texten på kamrat så den skulle rulla lite fint sådär?
marquee betyder partytält. VF*??

Om jag vill att något ska rulla är inte ett partytält det första jag tänker på. Fast ioförsig ser det snyggare ut med “<marquee>frida 11 år norrköping</marquee>” än typ “<hjul>frida 11 år norrköping</hjul>”

Men ÄNDÅ. asirriterande. <partytält>frida ljung 17 år norrköping</partytält>

VF* – Vad fasen (skapare av denna term är spiderchick såklart)

Bild föreställandes självaste mig i ett partytält (Den där vita grejen jag har över huvudet). Tack frida för den fina illustrationen. Här får du en länk.

2 responses

  1. Read: Ett pucko som försöker provocera genom att “åååh så tjock jag är”, och som kallar andra fetton får en sarkastisk kommentar av en trött jävel som anser att folk med ett sådant beteende endast ska få medhåll, det får dem oftast att hålla käften istället för att ge dem medlidande för något så patetiskt som skitprat.

    There you go. Du borde läsa min profil en gång till.

    October 18, 2010 at 3:03 pm

  2. jag har inte som mål att vara en bra förebild för småbrudar som inte har på nätet att göra om du frågar mig, åtminstone inte om de är så dåligt uppfostrade att de litar blint på vad andra människor säger.

    Kan ju undra varför du inte ser min poäng med att använda satir och sarkasm när det är det hela “Kissie”-fjollan är uppbygg på?

    October 18, 2010 at 4:59 pm

Leave a comment